torsdag 31 oktober 2013

~★~

Så var det helg igen då!
Vaknade pigg i morse men har inte riktigt haft huvudet med mig.
Glömde passerkortet hemma idag, fick låna ett kort hos vakterna på jobbet men efter lunchen glömde jag även det. Som tur var kom en kollega efter mig med det, tack!
På tunnelbanan tyckte jag att de plötsligt ropade ut "nästa Leningrad".
Suck, trött på att vara konstant förvirrad.
Har varit en rätt crapig dag idag. 
Konstigt hur vissa människor har förmågan att påverka en....
Skulle verkligen vilja ha mina gamla vänner runt mig nu. Har en period nu när jag längtar mer än vanligt efter dom.

Hade i alla fall en trevlig lunch med nya vänner idag. Och efter jobbet gick jag och tränade. Så skönt att fokusera på nånting ett tag och inte släppa in nånting annat.
Få ut lite frustration.

Borde ta och stoppa i mig något att äta men är för illamående för det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar