fredag 11 oktober 2013

~★~

пятница
Blev det rätt? :)

Började dagen med att springa till tunnelbanan, nöjd hann jag med och det var dessutom rätt lite folk, skönt! Hann åka två stationer innan vi alla var tvungna att kliva av och byta tåg, suck. På jobbet ringde badrumsnissarna och sa att det skulle dröja minst 2-3 veckor till så känns inte som det är nån mening att vänta på det så nu måste jag dit och ändra min beställning, dubbelsuck.
Fick höra nått roligt på jobbet som kommer att innebära mer ansvar och högre lön, yaay! Att få höra efter en dryg månad att man ska bli befordrad känns riktigt bra :)

På väg hem var det även då fel på tuben och alla var tvungna att byta, inte min dag idag. Dessutom höll jag på att göra inbrott när jag kom hem. 
Nyckeln jäklades i låset och jag lirkade och lirkade...tills jag upptäckte att oops jag var visst på fel våning! 
Så förlåt min kära granne om jag skrämde dig, det var inte meningen :)



2 kommentarer: