onsdag 2 oktober 2013

~★~

Miércoles!
Började dagen med säkerhetsgenomgång på jobbet. Vilken skillnad det är att lyssna på olika personer. En del somnar man nästan när man lyssnar på, en del är underhållande, en del sakliga, en del inspirerande och som den här mannen, respektingivande. Tycker det är rätt intressant.

På lunchen gick vi ut och käkade och efter det gled vi ut på stan. Rätt mysigt att gå där med solen som sken, härligt sällskap, en stor mysig halsduk och en god latte i handen :)

Fick lära mig lite nytt idag också så det kändes kul. Ju mer desto bättre!
Annars har jag känt mig rätt loj…
Tror jag ska mysa till det lite ikväll med ljus, gott te, filtar och så vidare. Känns som om jag behöver det.

Känns lite illa, har redan börjat nedräkningen till nästa lön :P
Jag förstår inte vem det var som bestämde att man skulle få lön bara en gång i månaden!? Den personen skulle jag vilja ta ett snack med…

Oh well, nu ska jag hoppa in i duschen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar