fredag 4 oktober 2013

~★~


Så var det fredag igen.
Känns inte som om jag har fått mycket vettigt gjort på jobbet idag. Dagen blev så upphackad på nått vis.
Men vi hann i alla fall med att fira kanelbullens dag idag på avdelningsmötet ;)
Efter jobbet blev det vin och tapas med kollegorna och nu är jag hemma för lite fredagsmys i egen regi.
Funderar på om jag även ska fira vodkans dag som det tydligen också är idag :P
Imorrn ska jag ta sovmorgon, en lång en. Hoppas jag i alla fall. Varje gång jag tänker det brukar jag ju vakna i ottan men med tanke på hur galet trött jag har varit hela veckan så hoppas jag att jag får sova ut ordentligt i helgen.
Har även fått massa sms om reor i helgen, inte snällt! Då bara måste man ju åka och kolla! ;)




Ibland är det barnsligt kul att leka med webcamen ;) 

2 kommentarer: