tisdag 8 oktober 2013

~★~

Maj gaaad vad varmt det är!
Var precis ute och sprang och det är ju varmt som en sommarkväll! Om än något kvavt.
Annars då?
Jo, tog mig upp typ när klockan ringde i morse vilket innebar att jag var på jobbet exakt 33 minuter innan jag egentligen skulle börja.
Hade inte så mycket jobb att göra idag men hade utbildning på eftermiddagen så dagen gick rätt fort ändå.
Var faktiskt duktig och hade med mig lunch idag också! Yay me! :D

Och imorrn är vi halvvägs igenom den här veckan också.
Till helgen väntar en liten afterwork, shopping med Rebecca och besök av mamsen :)
Men först ska jag ta itu med badrumsnissarna. Fortfarande ingenting som har hänt och idag fick jag ett mail om att det var problem med leveransen och att de ville att jag skulle ringa i morgon så de kunde förklara...varför de inte ringde mig på en gång kan ju jag undra men men...blir tokig på det här, fattar inte vad det sitter i, hur svårt ska det va?

Med det milda vädret och de fina färgerna är det så härligt att vara ute nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar