söndag 6 oktober 2013

~★~


Igår hörde en kompis av sig och frågade om jag hade lust att gå ut och ta en öl och jag är ju aldrig svår så så fick det bli. Han skulle komma hit innan, dricka lite vin och så, och i vanlig ordning så blev vi kvar här. Att det ska vara så svårt att komma iväg i tid. Så istället satt vi här, drack vin, pratade och lyssnade på musik. Självklart trevligt det med :)
Rätt skönt när jag vaknade idag också att det blev lugnt igår.
Vi började prata om den kommande inflyttningsfesten också, funderar på att dra ihop hela det gamla gänget. Skulle vara grymt kul :) Kan i och för sig bli lite svårt när vi bor på olika ställen men försöka går ju! Sovplatser går ju alltid att lösa :)

Idag tog jag tag i kartongerna som har stått i hallen sen jag flyttade in, men nu är dom ett minne blott. Blev ett halvt träningspass att få iväg dom men nu är det gjort i alla fall. Dock lite vemodigt, blir som mer på riktigt då. Än så länge trivs jag inte så bra i lägenheten så det har varit en liten trygghet att ha dom stående där, om jag skulle få för mig att flytta. Men nu är dom väck.

Måste ta mig iväg och handla idag också, tänkte jag skulle försöka göra lite matlådor till veckan. Har egentligen ingen lust överhuvudtaget men det blir ju lite väl dyrt att gå ut och äta varje dag.
Nej, lika bra att ge sig iväg kanske, om jag ska hinna träna sen också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar