torsdag 10 oktober 2013

~★~

Min "tjäna in tid"-jobbvecka fortsätter och lyckades få ihop lite tid idag med.
Mycket jobb har det blivit den här veckan.
Är så skönt att ligga på plus så jag kan sluta tidigare nån dag utan varken dåligt samvete eller vetskapen om att jag måste ta igen det efteråt.
Lite roligt, vaknade i morse och tänkte "vad pigg jag känner mig idag" och sen somnade jag om :D

Lite utbildning blev det idag med men skönast av allt är att det faktiskt finns jobb hela dagarna nu, på min egen avdelning.
Var stark idag också, fick frågan fem gånger om jag inte skulle med ut och käka på lunchen men nej, jag stannade och åt min finfina gryta istället ;)

Tagit itu med dammsugningen i kväll. Så skönt när det är gjort.
Har även fått på mattan i hallen. Känns som en helt ny hall nu när alla kartonger är borta och mattan på. Har dock ett par saker som skulle kunna förbättra den men det blir väl så småningom. Kanske får dra med mamma och fixa det när hon kommer hit :)

Har mått mycket bättre den här veckan, känns som om jag börjar hitta lite kraft och energi igen, insett att även om jag inte trivs så jättebra här än, det är mycket kvar som måste fixas, så måste jag få det att fungera under tiden. Hitta tillfälliga lösningar.

Vet nån förresten VARFÖR iCal kalendrarna helt plötsligt har bytt färg?! Spelar ingen roll hur många gånger jag byter tillbaka så ändras det lika snabbt igen! Sjukt irriterande!

Trött och suddig tjej på väg till jobbet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar