onsdag 23 oktober 2013

~★~

Frustrerad, uppgiven och allmänt less.
Igår ringde badrumsnissarna igen...the never ending story.
Jo, den dusch jag beställt, lagret är flyttat till Kina och det innebär
ytterligare 6 veckors leveranstid.
WTF?!
Men, nu hade han letat fram en annan, dyrare variant, som jag skulle få till ett 
billigare pris och som de dessutom hade hemma. Och så skulle de fixa det nästa fredag.
Jo tjena känner jag bara än så länge, tror det inte förrän jag ser det men får väl vänta och se...de kanske överraskar och faktiskt får fingrarna ur såhär två månader senare...

Två dagar kvar till helg. Imorrn åker mamma hem, en kompis kommer ner, jag ska till frisören och så är det pubkväll med jobbet. Men får se om jag går på den eller hur jag gör.
Har varit en jobbig vecka så får se hur jag känner.

Semester skulle inte vara helt fel nu..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar