fredag 1 november 2013

~★~

Så var den här. 
Dagen då mitt hem kommer invaderas av hantverkare.
Med tanke på hur mycket strul det varit redan innan så kan jag inte ens föreställa mig hur den här dagen kommer att bli.
Men det är bara att stålsätta sig, ska väl överleva den här dagen också.
Pratade ut med en kompis igår och det kändes rätt skönt. Även om jag inte ventilerar allt så är det skönt att lätta på trycket lite. 

Men frågan är vad jag ska hitta på hela dagen?
Vill gärna hålla mig hemma ifall det skulle vara några problem men vad ska jag sysselsätta mig med? Får nog bli en kombination av Sons of Anarchy, How I met Your Mother, böcker och spanskaplugg.
Kanske ska googla och se om jag hittar lite draperier och gardiner också.
Alla mina julgardiner är för korta för de fönster jag har nu och sen skulle jag vilja ha lite draperier i vissa dörröppningar för att få det lite mer ombonat.
Jaja, får väl se hur dagen utvecklar sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar