tisdag 15 oktober 2013

~★~

Fy sjutton vad trött jag är nu!
Känner mig lite lätt groggy.
Blev halvt magsjuk efter lunchen igår och tror inte jag har hämtat mig riktigt än.
Ajaj vad ont jag hade i magen då och känner mig fortfarande lite smått illamående :/

Men vi var i alla fall iväg och fixade en ny beställning till badrummet efter jobbet så får vi väl hoppas att de håller vad de lovar den här gången. Vill bara ha det klart nu!
Skulle vara så skönt, och då kan jag äntligen sätta ett datum på inflyttningsfesten också!
Börjar ju som bli dags för den snart kan man tycka!

Kvällen kommer nog spenderas i soffan, känns inte som om jag orkar göra många knop.
Vet inte varför men den här dagen har känts så himla lång! Vi pratade om det på jobbet, sista timmen kändes nästan outhärdligt lång!
Men men, så är det ibland!

Håller på och funderar vad jag och mamma ska hitta på i helgen, har ni några tips så hojta till! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar