söndag 20 oktober 2013

~★~

Oj, här var det dött!
Tja, vad har vi gjort sen sist?
I fredags åkte jag och mamma in till stan och käkade middag.
Tvårätters, fantastiskt vin och en drink till efterrätt. Mycket gott!

Igår åkte vi till Gamla Stan, gick runt lite där, är så himla mysigt! 
Sen blev det en sväng på stan och en fika innan vi begav oss hemåt igen. 
Kvällen spenderades i soffan framför Titanic, himla länge sen jag såg den filmen.

Idag? Ja, vi gjorde oss en tur till Gallerian, NK och sen en middag på Vapiano.
Väl hemma tog jag och friserade mamma lite. Lagom aktiv söndag :)

Har varit dålig på att fota, det har mamma stått för men de korten har jag tyvärr inte nu.

Men två bilder kan jag bjuda på i alla fall!

Mamma

Gofika

1 kommentar:

  1. Låter som en väldigt trevlig helg! :) Nu är jag jättesugen på att fika dock.. Haha

    SvaraRadera