fredag 25 oktober 2013

~★~

Så var ännu en helg här.
Och så även lönen så nu är det en hel lång månad tills lönen kommer nästa gång :/

Käkade en god lunch med fina kollegor idag, skulle egentligen på afterwork också men
jag bangade i sista stund och åkte hem istället. La mig på soffan och somnade.

Och nu sitter jag här, invirad i en filt, med mitt vanliga illamående och har en extremt tråkig fredag. Ångrar nu att jag inte följde med på afterworken i alla fall. Ett bra sätt att skingra tankarna om inte annat.

Funderar på om jag ska åka in till stan och köpa en funktionströja i morgon och sen kanske även åka in och träna, antingen i morgon eller på söndag.
Klarar inte av att bara vara hemma, blir tokig.

Tänkte också att jag skulle sätta igång och damma av mina språkböcker. Älskar språk så varför inte liksom? Nånting att sysselsätta mig med som även kan göra nytta.

Viktoria: I kväll hade en Sherlock-kväll med Ben & Jerry varit ultimat!

1 kommentar: