söndag 27 oktober 2013

~★~

Den här dagen gick ju fort.
Drog in till stan och skulle beställa en spis 5-7 veckors leveranstid.
Tack och hej sa jag då.
Gick på Stadium för att köpa en funktionströja och gick därifrån med ett par träningsskor. Men det var 700 kronors rabatt på dom och jag behövde faktiskt ett par och då hade jag ju bara varit dum om jag inte slog till, eller hur? ;)
Nån tröja blev det däremot inte.


Rosa och svarta Reebooks, tänk vad bra jag ska träna nu ;)

När jag kom hem beställde jag en spis från ett annat ställe. Så nu kommer jag bara vara spislös i 6 dagar, det är ju lugnt. Men har en känsla av att det kommer strula nått djävulskt innan det här är klart.

Har i övrigt varit en rätt händelserik dag och jag har återigen insett att jag inte är på topp för tillfället. När jag skulle gå till tunnelbanan tyckte jag att det hördes sirener väldigt nära, tänkte inte mer på det eftersom jag hör sirener stup i kvarten.
Men när jag gått en bit till och jag hör folk ropa till sina barn reagerar jag. 
Det luktar konstigt, och är fullt med rök... Cirka 150 meter ifrån mig är det en rätt rejäl bilbrand och jag märkte ingenting..? Hur kan man inte märka lukten, röken och lågorna?
Jaja, som sagt, jag har inte full koll just nu.
Höll dessutom på att bli påkörd två gånger idag, men det var inte mitt fel!

Nu har jag precis lagat middag, hör och häpna, och som det ser ut så ska jag bjuda hela avdelningen på lunch imorrn. Men men, gott blev det!


Dish of the day ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar