måndag 28 oktober 2013

~★~

Vaknade ett antal gånger i natt med huvudvärk och när det väl var dags att
kliva upp hade den eskalerat. Tryckte i mig lite tabletter och åkte till jobbet. 
Var dessutom stel och hade ont i både nacke och rygg så när jag kom till jobbet
kollade jag om det fanns några massagetider och det fanns en liten tid kvar så den norpade jag.

Förmiddagen bestod av ett ringande fram och tillbaka. Men nu hoppas jag att det löser sig hyfsat smidigt, fasar dock inför fredag.
Efter lunchen var det så dags för massagen och sen var det bara drygt en timmes jobb innan det var dags för möte. Känns inte som om jag fick så mycket gjort som jag hade önskat idag men så är det ju vissa dagar.

Nu sitter jag här och har ont i ryggen. Har problem med ryggen sen tidigare och massagen slog nog lite fel är jag rädd. Det var himla skönt precis efter men nu har jag rätt ont :(

Sitter och sörplar i mig en drickyoghurt medan jag väntar på att springa ner i tvättstugan igen. Har hittat en som jag faktiskt tycker är god. Annars har jag lite problem med drickyoghurt och tycker ofta att de har en konstig bismak men Skånemejeriers Afrika med smak av granatäpple, passion och rooibos var riktigt god.

Spejar ut genom fönstret och lyssnar efter den annalkande stormen. Tror inte den kommer vara så farlig när den når hit dock. Men det återstår att se.

Hade för övrigt på mig mitt fina halsband idag, med mina underbara syskonbarn inristat i :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar