tisdag 29 oktober 2013

~★~

Massagen slog riktigt fel..
Vaknade så fort jag råkade nudda eller ännu värre lägga mig på rygg i natt. 
Gjorde såå ont!
Idag har jag också haft riktigt ont, kunde inte ens sitta med på fikat på jobbet eftersom ryggen sa ifrån.
Börjar kännas lite bättre nu, gör inte ont hela tiden utan bara när jag lutar mig bakåt eller får tryck på ryggen. 
Men jag kommer inte att boka en ny tid där, det är ett som är säkert!

Igår kväll kändes det som om jag hade lite mer energi än vanligt, tvättade, bäddade rent, skruvade lite, bara småsaker men sånt som jag inte riktigt har orkat ta itu med.
Rätt skönt att få det gjort.

Två dagars jobb till och sen är det långhelg, fast jag skulle hellre jobba fredag än att ta itu med allt som händer då. Ska bli så skönt när den dagen är över!

Är så sjukt sugen på att skaffa hund! Vill så hemskt gärna ha en!
Tyvärr är det väl inte riktigt rättvist mot den om jag skulle skaffa en nu, när jag jobbar långa dagar så skulle den få vara ensam så mycket. Men jag längtar verkligen till den dagen då jag känner att det är tillfälle.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar