onsdag 30 oktober 2013

~★~

En annorlunda dag.
Varför undrar ni?
För att jag för första gången på väldigt väldigt länge har känt mig, om än inte riktigt, men lite som mitt gamla jag igen.
Inte mycket, men lite, och jag tar det!

Tanken var att jag skulle ta sovmorgon i morse men efter att ha sovit i över åtta timmar (!!) så vaknade jag relativt pigg. Var därför på jobbet innan jag egentligen skulle ha börjat. Fick massor gjort på jobbet och det kändes som om jag kom in i ett nytt arbetssätt som jag tror kommer funka ännu bättre.
Efter jobbet stannade jag kvar och gick ner i gymmet och tränade en timme.
Har alltid trott att jag har varit en "pass-tjej" alltså en som tycker att pass är roligaste träningsformen men när jag var i gymmet idag så tyckte jag faktiskt att det var rätt kul!
Att ta det i den ordning jag vill, lägga upp det på mitt eget vis och anpassa det efter hur jag känner. Kanske är det bossen i mig som tittar fram en smula ;)

Har nu fått i mig lite middag och armarna darrar fortfarande. Men det känns bra!

Fick även ett så himla fint sms idag. Det piggade upp min dag. Saknar mina små änglar så mycket att jag inte kan beskriva det med ord! När jag tänker på dem kan jag inte för min värld förstå varför jag flyttade, men samtidigt vet jag att det var nånting jag var tvungen att göra...för min egen skull. Men fy vad jobbigt det är ibland!

Could it be? Vågar inte hoppas för mycket än..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar