onsdag 9 oktober 2013

~★~

Gaah, vad irriterad jag blir!
Ringde upp badrumsnissarna i morse.
Grejerna är slut hos deras leverantör och prognosen för leveransdatum på mina grejer är om två jävla veckor, och det är bara prognosen! HUR kan dom komma på det nu först? Borde dom inte ha fått nån notis om det vid beställningen?? Är så infernaliskt less på det här nu så jag känner mest bara för att skita i alltihop...
Har väntat över en månad, skulle egentligen varit klart vid det här laget, men nu kommer jag få vänta minst en månad till innan det är klart.
Förbaskat! Behöver jag säga att mitt goda humör störtade rätt rejält?

Meeen, tack vare fina kollegor lyckades det klättra igen under dagen, även om det sjönk en smula igen nu när jag kom hem.

Idag fick vi träffa den nya avdelningschefen, fick ett bra första intryck så jag hoppas det håller i sig men det gör det säkert. Mycket förändringar på jobbet nu, mycket som är oklart men det känns som om det kommer bli bra i slutändan.

Borde verkligen gå och diska nu...eller snart....eller sen....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar