lördag 5 oktober 2013

~★~


Dagen började lite knackigt så därför flydde jag lägenheten och begav mig för lite fönstershopping. Fönstershopping ja…mm för det går ju jättebra när det finns så galet mycket snygga kläder överallt! Stod emot mycket men en tröja, en skjorta och ett linne fick följa med hem :)

Hittade dessutom en helt fantastisk väska, en sån där som bränner sig fast på näthinnan, man återvänder flera gånger, klämmer, känner, vrider och vänder och man bara vet, den kommer bli min!

Väskor är verkligen något jag skulle kunna spendera hur mycket pengar som helst på. Älskar väskor! <3

Och vet ni vad, idag gjorde jag faktiskt middag! För första gången på flera veckor. En tjock, perfekt stekt pepparbiff blev det tillsammans med en utsökt sammansatt sallad och så bea-sås till det.
Ska det va så ska det va ;)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar