söndag 27 oktober 2013

~★~

Så var det helt plötsligt söndag.
Gårdagen var väldigt lugn. Men sen blev det en spontanutgång på kvällen.
Var riktigt kul att träffa grabbarna igen som jag inte träffat på så länge :)
Många drinkar, mycket skratt och många barer hann vi med. Även fast jag avvek rätt tidigt. Var hemma strax efter ett tror jag.

Reflekterade lite igår, på ett ställe tog de varken kort eller hade kvitton, känns en smula suspekt ;)
På ett annat ställe klättrade de som stod i garderoben runt på väggarna. Alltså seriöst, det var galet högt, inga selar och de klättrade runt för att hänga upp och ta ner alla plagg. Undrar hur det företagets personalförsäkringar ser ut och vad arbetsmiljöverket skulle säga om de arbetsförhållandena. 
Precis sånt man ska tänka på när man är ute på barrunda haha ;)

Blev lite frustrerad också, på en av barerna vi var var det en kille som hejjade så igenkännande, jag kände igen honom också men jag lyckas inte placera honom! Så jobbigt när det blir så. Man vet att man har träffat människan förut men man har ingen aning om var eller i vilket sammanhang.

Idag tänkte jag bege mig in till stan en sväng. Blev aldrig av igår.
Har en del ärenden jag borde uträtta så får väl ta mig iväg och göra det då.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar