lördag 12 oktober 2013

~★~

Har haft en "ta hand om Anneli" dag idag.
Det är något jag är extremt dålig på. Att sätta av tid för mig själv.
Men i morse tog jag mig en välförtjänt sovmorgon. Klev inte upp förrän efter 12! 
I och för sig gick jag inte och la mig förrän halv 5 i natt men ändå!

Traskade iväg på affären och unnade mig lite kanelmandlar och ingefärsnötter, det är ju ändå lördag :) Tyvärr smakade kanelmandlarna inte ett dugg kanel men anyhow.
Eftersom vädret var så bra bestämde jag mig för att ta en promenad.
Så underbart att bara vara ute och gå i den friska luften med solen som skiner genom trädkronorna, vadandes genom hav av löv i orange och gult och med lurarna i öronen.
Det ger mig sån energi!

När jag kom hem la jag mig på soffan och läste, för att en timme senare vakna med boken på magen, galet skönt! :)

Och nu sitter jag här, med en delikat smoothie, nöjd med dagen och lite klarare i knoppen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar