måndag 7 oktober 2013

~★~


Underbara måndag!
Nej, jag har inte ramlat och slagit mig ;)
Har bara känt mig helt pirrig i hela kroppen idag!

Idag blev det lunch ute igen, damn, jag som hade med mig mat och allt! Men så fick jag frågan om jag ville hänga med ut och käka, hmm jaa okej då. Så det blev grillbuffé på Melker Anderssons restaurang Grill.
På eftermiddagen hade jag möte med min chef om hur jag har presterat min första månad och det var bara bra betyg så det var kul att höra!

Resten av veckan kommer det vara några timmars utbildning varje dag, känns fint ju mer man får lära sig och får behörighet att göra.

Nu springer jag i tvättstugan och mellan varven passar jag på att kika på How I Met Your Mother, så bra!

Hoppas ni har haft en lika bra måndag som jag har haft!




En bild från i somras, den där dan var också rätt underbar! :)

1 kommentar:

  1. Men grillbuffé!! Sånt får du ju inte skriva om när jag sitter och är hungrig! ;D Lät som en bra måndag :) Och ja, det var en himla bra dag där i somras också!

    SvaraRadera