torsdag 24 oktober 2013

~★~

Lång och jäktig dag.
Jobb hela dan, ett möte som var lite speciellt och sen rusade jag iväg för att ÄNTLIGEN
klippa mig!
Och som jag njöt!
Älskar när någon håller på med mitt hår och att dessutom fräscha upp det,  få bort det slitna,  få hårbottenmassage, jaa, I was in heaven :)
Är så nervig innan jag ska gå till en ny frisör men dit kommer jag definitivt gå tillbaka. Superduktiga, trevliga tjejer i en rogivande miljö samtidigt som det ligger bra till, perfekt!

Sen skyndade jag mig hem för att hinna säga hej då till mamma innan hon åkte. Har varit mysigt att ha henne här och den här veckan har jag behövt det.
Nu kommer det att dröja ett par månader till nästa gång men det finns ju som tur är telefoner :)

Pubkvällen skippade jag med andra ord,  fick frågan på jobbet idag om jag skulle dit varpå jag fick kommentaren "va? ska inte ens du dit?!" 
Haha :D 
Jo, jag brukar ju vara med på det mesta men just den här helgen är jag lite busy ;)

Hmm...smög sig mamma tillbaka? Lät som om det var nån inne i köket....

Jaja, imorrn är det fredag och i helgen ska jag träffa en kompis som är nere och hälsar på, ska bli riktigt kul! :)

Suddig, men så här blev i alla fall håret! Lite kortare men mycket fräschare! :)

1 kommentar:

  1. Ser fint ut! Du får lägga ut fler bilder så man får se ordentligt :D

    SvaraRadera