lördag 31 augusti 2013

Bangs

Får Anneli tråkigt, ja då tar hon fram saxen!
Tog och klippte luggen lite och funderar på att skaffa hellugg igen.
Men jag vet inte vad jag passar bäst i, är ju kul att variera lite om inte annat :)


Kom inte i säng förrän sent i natt, så när jag vaknade av ett larm vid 5.30 var jag sådär glad. Gick runt i lägenheten på jakt efter var det kom ifrån, men hittade inget, insåg att det hördes mest i sovrummet. Efter en stund gick det upp för mig att det måste ha varit grannens väckarklocka eller nånting sånt! Men vilken volym?! Och antingen så var min granne död, medvetslös eller inte hemma för det lät i säkert en halvtimme.

Tog mig ut på en liten tur i morse i alla fall, regnet till trots.
Har försökt förtränga gårdagens kaos så länge, avvakta lite svar, inte mycket jag kan göra nu i helgen ändå.

Suget efter en ny tatuering blir större och större och det känns som att det inom en snar framtid kommer att bli en :)

Nu ska jag göra mig i ordning och sen bege mig ut en sväng, ha en fin lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar