söndag 1 september 2013

~★~


Ja, tänk nu är det söndag igen.
Hade lite myskväll igår med jordgubbar, musik, ljus osv. Så härligt :)

Hade ett sånt sug efter att se The Notebook idag så till lunch la jag mig på soffan och kollade på den, så himla fin den filmen är! Blir alldeles varm i själen av den.

Efter det gav jag mig ut på en långtur med Kristian Gidlund i lurarna. Så gripande. Men jag blev så berörd av hans berättelse, och det tillsammans med ansträngning gjorde att det inte var det lättaste att andas normalt.
Men skönt var det ändå för jag känner redan att jag orkar lite mer än jag gjorde första gången jag var ut.

Imorrn är det så dags att börja jobba igen. Känns som om jag borde vara nervös, förbereda mig på nått sätt men jag vet inte hur. Just nu känner jag att jag bara tar det lugnt så får jag ta det som det kommer. Är ju egentligen ingenting att vara nervös för. Bara att göra mitt bästa.
Mitt största problem nu är vad sjutton jag ska ha på mig haha



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar