söndag 11 augusti 2013

Matsöndag

Tror jag har ätit mer idag än jag har gjort på länge.
Köpte med mig lite grillad kyckling hem när jag var och handlade och det var nästan så det blev ett hallelujah-moment. Efter att inte ha ätit nått ordentligt på nån vecka så var det himmelskt gott.
Gjorde mig nyss en räkmacka också, mums mums
Dessutom pratade jag med pappa idag och han skulle ta med sig en burk "mychlt-sychlt" när dom kommer med flyttlasset! Åh, så gott!

Var in till stan igen idag och kollade på soffor igen, hittade en jag vill ha men tyvärr är det 6-8 veckors leveranstid :(
Tyckte det lät väldigt länge jag...

Jag som skulle packa så mycket i helgen...pfft, har packat EN påse :P
Resten av tiden har jag legat på soffan och läst istället ;)
Men men, med tanke på att jag inte har så mycket saker här så bör det inte ta så lång tid att packa ihop. Det lilla jag har är ju faktiskt sånt som jag ändå kommer behöva senare i veckan.

Jaja, trist inlägg men snart ska det bli annat.
Bara den här veckan är över så ska det bli lite roligare inlägg och fler bilder :)

1 kommentar:

  1. Mumsigt med lite mychlt sychlt! :3 Kämpa på med flyttningen! Ser fram emot att få hälsa på sen! :D

    SvaraRadera