fredag 9 augusti 2013

Friday!

"På torsdag äts det ärtsoppa på lördag är det fest, men fredag är ändå den dagen som känns bäst..."

Jaa, reklam-jingles fortsätter spelas på repeat för mitt inre.
Idag är det i alla fall fredag och en liten vecka kvar på mitt nuvarande jobb och tills jag flyttar!
Herreminje, swisch kommer det bara säga så har även den här veckan gått :)

Jag som har haft nedräkning på jobbet tyckte idag när det kom ett mail om att det behövdes extrapersonal i helgen att det väl vore en jättebra idé att jobba lite i helgen med! Känner mig inte riktigt lika övertygad nu om att det var en så bra idé. Men men, det ska väl gå det med, kommer ju kännas fint när lönen kommer om inte annat :)

Efter jobbet idag åkte jag och hämtade mitt anställningsavtal på mitt nya jobb. Känns lite mer på riktigt nu när jag har det :)
Känns skönt att det är lite som har börjat bockas av på min gigantiska "att göra-lista".
Avtal hämtat, hemförsäkring flyttad, elavtal slutet, en del möbler köpta, tid med säljare bestämt osv osv.

Imorrn efter jobbet tänkte jag åka och titta på en soffa som jag har spanat in. Hade egentligen tänkt göra det i samband med att jag hämtade avtalet idag men ett värkande öra och en hungrig mage gjorde att jag åkte hem istället.

Har varit så sugen på "naturgodis" idag och speciellt kanelmandlar så innan jag åkte hem gick jag och handlade, ni kan ju tänka er min besvikelse när dom inte hade några kanelmandlar! :(
Nu betyder ju inte detta att jag då struntade i det, nej nej, nog kunde jag hitta lite annat gotta där men mitt kanelsug stillades dock inte ;)

Oh well, that's that, dags att aktivera mig lite igen :)


Förresten, berättade jag att jag kändis-spotade för nån dag sen igen?
Om jag säger mörk frisör med plutande läppar, vad säger ni då? ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar