måndag 12 augusti 2013

Fyra

Fyra dagar kvar...

            Osminkad och ofixad tjej..

Den här dagen har varit så sjuuuukt lång! Mindre än vanligt att göra på jobbet vilket resulterar i att man surfar, läser, chattar osv osv istället. Kan tyckas soft men jag gillar det inte! Är jag på jobbet så vill jag jobba! Känner mig så överflödig när det inte finns nånting att göra och det som finns är jag inte behörig till. Jaja, som sagt, fyra dagar till.

Annars har det inte hänt så mycket idag. Har hittat ett par saker jag ska beställa men det kan jag inte göra förrän jag har en riktig adress. Kommer förmodligen bli en hel del beställningar då ;)

När jag gick hem från tunnelbanan idag högg det till lite i hjärtat på mig. Utanför där jag bor är det ett stort bygge där dom spränger och har sig. Och mitt i detta ser jag en liten kanin som springer :(
I och för sig så höll dom inte på att spränga och greja då men det fick mig ändå att fundera över hur många små stackare som gömmer sig där inne...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar