måndag 5 augusti 2013

Kanske inte?

Det kanske inte var ögoninflammation trots allt.
Jag menar, halva dan idag har det ju knappt synts. Inte svullet och så gott som inte rött alls.
Hade det varit ögoninflammation så borde det ju inte ha gått över så här fort?
Just nu lutar jag mer åt att det var nån allergisk reaktion...vore ju inte heller första gången.
Har ju haft både ögon och läppar som har svullnat upp tidigare så..

Jaja, ska väl inte ropa hej än men nog känns det mycket bättre allt!

Jag och en kompis hade lite djupa konversationer idag.
Känner att jag har haft en sån dag när jag har funderat mycket på livet, vart jag varit, vart jag är, vart jag är på väg, vad som kommer hända.

Samtidigt som jag skulle vilja ta en titt på hur livet ser ut om kanske 15 år så vill jag det inte.
Vem vet, jag kanske inte ens lever då..
Nej, nog för att jag är nyfiken av mig men en del av livet är ju ändå att upptäcka och lära så jag får nog fint stilla min nyfikenhet på annat sätt.

Men för ikväll så tänker jag nog bara lägga mig på soffan och titta på ett avsnitt av serien jag fastnat vid för tillfället. Pretty little liars. Har tänkt sen den började sändas att nej, det där är ingenting för mig. Men så nu när jag var sjuk och hade tittat klart på en annan serie och inte hade nånting annat för mig tänkte jag att okej, jag ger den en chans. Och sen var jag fast.
Har hittat min favoritkaraktär också, inte den jag trodde att det skulle bli dock!


"Only two can keep a secret if one of them is dead"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar