onsdag 28 augusti 2013

Baahh

Åh, en sån där dag...
Började redan när jag skulle göra mig i ordning i morse...då var mina kläder försvunna?!
Fick hitta mig nånting annat och sen begav jag mig mot jobbet för att lämna tillbaka mina saker.
Jahapp, så tog jag mig inte in där för dom hade redan tagit bort min access. Tog mig heller inte in i datorerna för att skriva ut ett papper jag behövde. Kul kul..
Intyget dom hade beställt åt mig hade kommit i fel namn (?!) suck och stön

Begav mig sen vidare till min gamla lägenhet där jag har hållit på att frosta ur frysen, min förvåning när jag kom in och kyl och "frys" var igång som vanligt och dessutom var mina handdukar puts väck. Då har dom haft en förbesiktning där och tydligen tyckte dom att det var helt okej att kasta mina handdukar...dubbelsuck.

Åkte vidare och skulle handla, skulle köpa blomjord då jag ska sätta om ett par blommor. På väg från tunnelbanan inser jag att jag har två kassar med varor med mig men ingen blomjord..trippelsuck!

Skulle egentligen ha fixat lite bankärenden idag men tror jag går och lägger mig och drar täcket över huvudet istället...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar