söndag 4 augusti 2013

Bakslag

Vad vore ett tillfrisknande utan ett bakslag?
Vaknade i natt och hade så fruktansvärt ont i ögat, tog mig till toaletten, höll på att svimma och blev extremt illamående av smärtan.
Tog mig tillbaka till sängen och gjorde efter ett tag ett nytt försök, ville ju se om det syntes nånting i ögat. Rött och svullet.
I morse kunde jag inte öppna ögat. Ögoninflammation deluxe, yay.
Har haft det förut men har aldrig haft ont då, men fy sjutton vad ont jag hade i natt!
Så min plan om att åka in till stan la jag på is och har istället spolat och droppat ögat hela dan.
Svullnaden har gått ner, det är rött som satan men jag hoppas det blir bättre tills imorrn.
I morse såg det ut som om jag hade gått tre boxningsmatcher ungefär...mycket vackert.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar