tisdag 20 augusti 2013

20130820

Flitens lampa lyser!
Idag har jag packat upp, fixat, packat upp lite mer och fixat lite mer.
Ja, ungefär så har dagen sett ut men det börjar ge resultat!
Är faktiskt lite mysigt här nu, visst jag har en del kvar men jag börjar se ljuset i tunneln nu i alla fall :)

I morgon har jag en ganska fullspikad dag, ska till jobbet och lämna tillbaka kort, in till stan och inhandla lite saker, iväg och prata med några om badrummet och på kvällen kommer Viktoria hit!
Ska bli så himla roligt!

Konstigt, ibland kan det gå en vecka och man känner inte att man varit ledig alls men nu känns det som om jag har varit ledig rätt länge, fast det bara är sen i fredags eftermiddag. Är väl för att det har hänt så mycket och jag har hunnit med en hel del :)

Många kartonger har det blivit

Resultatet :)

Nu slappar jag i soffan framför "Biggest Looser", kanske inte det ultimata programmet att slappa framför men men ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar