lördag 10 augusti 2013

20130810

Lördag? Nja, det känns inte riktigt så.
Timmarna på jobbet gick relativt fort faktiskt, lite mer att göra idag så då gick tiden lite snabbare.
Åkte sen in till stan och kikade på soffor. Inte så givande av en och annan anledning så kommer nog åka in imorrn också och titta en gång till.

Känner att en sak jag verkligen måste ta tag i när jag flyttar är mina matvanor. Det är ohållbart som det är nu. Äter en macka till frukost och en macka till middag, näringsrikt och bra. Not!
Lite kaffe och te på det och kostcirkeln är sluten :P

Ikväll önskar jag lite att jag hade en tv. Men men, om en vecka så!
Jag hoppas att det mesta är "klart" vid den här tiden nästa vecka. Att alla saker är på plats i den nya lägenheten och att det "bara" är att packa upp allt kvar då.
Jag har tänkt att det inte kommer att ta så lång tid men ju mer det närmar sig desto mer känner jag att det nog trots allt kommer att ta sin lilla tid. Men det får väl göra det då!
Så länge jag får allt på plats så har jag ju två veckor på mig sen att få det hemtrevligt.
Det borde jag väl lyckas med tycker jag :)

Har börjat finurla på en till tatuering också, så sugen på att göra en till snart! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar