fredag 30 augusti 2013

20130830

Efter en jobbig början på dagen begav jag mig mot Vasastan för att möta upp Henrik.
Efter det åkte jag ner på söder och köpte ett par byxor som jag hade spanat in.
Mitt första par byxor på typ tio år!! Är annars en klännings-tjej men kan ju vara bra att åtminstone ha ETT par byxor :)
Fastnade även för en skjorta som jag skulle vilja ha men tänkte jag skulle fundera på den tills imorrn.

Invigde gasugnen idag också, har en väldig respekt för gas och eld så har varit lite rädd för den men prova måste man ju! Blev ett par fantastiskt goda vårrullar och efter att jag mumsat i mig dom la jag mig på soffan och somnade, trots att jag hoppade runt där jag låg i takt med grannens bas. Att spela "I was made for loving you baby.." på högsta volym, med en enorm bas, på repeat känns inte riktigt helt okej..
Okej nu lät jag som en gnällis men idag har tålamodet inte varit på topp.

Resten av kvällen tänker jag nog spendera i soffan, med en skål glass och kanske nån film.
Vill ta det lugnt i helgen så jag kommer pigg och utvilad till jobbet på måndag!

Fick precis se en film på min yngste systerson, åhh vad jag saknar dom små skruttarna!

Hoppas det är fint väder imorrn, i så fall ska jag ta mig en tur till en sjö, känner att jag behöver se lite vatten. Allting känns så mycket bättre när man får sitta vid en sjö, titta på vågorna och bara andas.

Det är ett krav jag har när jag nån gång i framtiden ska köpa hus, det ska vara nära en sjö och en brygga!

Så fridfullt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar