onsdag 21 augusti 2013

20130821


Kolla fullmånen som var i natt!
Och trots det så sov jag heeeela långa natten! Måste vara en mirakelsäng jag har köpt ;)
Har inte haft några problem att sova alls sen jag fick hem den, jag som haft såna sömnproblem senaste året! Helt underbart!

Idag tog jag en vääldigt lång frukost, tog nog ett par timmar för mig att få i mig min macka och ett par koppar kaffe. Men jag gillart! Tycker inte om att stressa på morgonen och nu när jag inte har några tider att passa så kan jag göra precis som jag vill :)

Åkte sen in till stan och pratade med en VVS-firma som ska ringa upp och sen komma och kolla på vad det skulle kunna komma att kosta om jag förverkligade mina planer, hoppas på ett någorlunda humant pris!
Efter det åkte jag och handlade, köpte även gaslarm och brandlarm (det faktum att jag inte lyckas få igång gaslarmet behöver vi ju inte bry oss om ;)
När jag kom hem möttes jag av ett efterlängtat brev, mitt examensbevis!
Så nu är jag officiellt examinerad ekonom, yaaay! :D

Invigde spisen och det gick ju bra det med, blev bland annat smörstekta kantareller dagen till ära, mums!

Har packat upp lite mer, inte mycket kvar nu, suttit ute på balkongen och läst och satte mig nyss och fick ordning på mina papper igen. Äntligen! Har inte gillat den oordning som varit när jag inte haft någon riktig adress och papperna hamnar lite här och var men nu ska det bli ordning och reda igen!

Sitter och sneglar på klockan och väntar och väntar, om ett par timmar kommer Viktoria och som jag längtar! Ska bli så roligt att visa min nya lya, babbla och bara vara :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar