måndag 5 augusti 2013

20130805

Ögat är bättre idag, det har antagit en något bättre färg men är fortfarande lite svullet.
Funderar över om jag ska köra på grimaser eller "bakom mina solglasögon...." på jobbet idag.
Känns som om det senare kan vara ett bättre alternativ.

För övrigt så närmar sig flytten med stormsteg nu! Nedräkningen har definitivt börjat!
Och det märks verkligen, idag när jag skulle göra frukost blev jag varken arg eller irriterad när jag kom in i "köket". Annars har det varit en trigger.
När man är van vid ett riktigt kök är det extremt jobbigt att inte ens kunna ställa ifrån sig en tallrik på bänken för då är det fullt sen!
Men som sagt, nu är det mindre än två veckor kvar! :D

Dags för mig att göra mig i ordning och röra mig mot jobbet.
Ha en fin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar