fredag 2 augusti 2013

Not my finest moment

Har varit så kaffesugen ett par dar, så igår när jag äntligen kände mig lite bättre
promenerade jag bort och köpte ett paket.
Glad i sinnet gick jag sedan hem och bryggde ett par koppar.
Tanken var att jag bara skulle dricka en kopp men det var ju gott och det fanns ju kvar, inte kan man bara tömma bort det då? Nej, nöjt satte jag i mig tre koppar.
Ett par timmar senare skulle jag gå och lägga mig. Ha!
För en tjej som inte druckit kaffe på läänge så därför blev lite koffeinhög och som dessutom hade miljoner saker snurrandes i huvudet så blev det här en låååång natt.
Klockan på telefonen stirrade argt på mig och vid tre orkade jag inte möta dom ilskna siffrorna längre, så nu har jag ingående studerat taket och väggarna i min lilla lya.
Jag menar, vem behöver sova egentligen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar