onsdag 28 augusti 2013

Lugnat mig

Sa jag förresten förut att mitt bankkort har slutat fungera och att min dator har börjat krångla också? Lovely day!
Men nu har jag lugnat mig lite :P

Även fast dagen utvecklade sig som den gjorde så kändes det ändå bra att göra sig i ordning lite, har gått osminkad med håret ofixat och klädd i myskläder i flera dagar så att sminka sig, locka håret och så var rätt roligt, även om jag inte kom riktigt överens med min eyeliner idag..
Inte lika kul dock när vakten på jobbet frågade om jag var född -88 eller -68...ser jag ut att vara född -68?!

Posar-bild innan jag begav mig iväg ;P

När jag satt på tunnelbanan på väg hem så tyckte jag efter ett tag att jag kände igen hon som satt mittemot mig, kollade lite närmare och så var det ju självaste Martina Haag :)

Har ett par frågor...är det någon som vet om någon bra vvs-firma i Stockholm? (badrumsnissarna har fortfarande inte hört av sig) Och är det nån som kan förklara för mig varför jag har så mycket blåmärken? Kollade på mina ben nu när jag satt ute på balkongen och läste och bara på benen har jag sju blåmärken! Kan inte komma ihåg att jag varken har slagit mig eller sett dom förut heller :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar