tisdag 6 augusti 2013

20130806

Kommer ni ihåg reklamen "På torsdag äts det ärtsoppa på lördag är det fest...."?
Har gått och nynnat på den konstant i två dar nu, inte okej!

På jobbet idag gick tiden segare än segast, så sjukt lite att göra! Som tur är har man finfina människor omkring sig så man kan prata bort en stund nu och då.

I söndags tyckte jag att jag var värd en söndagsdrink och eftersom det var så gott så tänkte jag nu att jag skulle se om en tisdagsdrink smakade lika bra. Och dra på trissor, det gjorde den! ;)
Hade egentligen tänkt dra iväg en sväng på grönan idag efter jobbet men en hungrig mage och ett trött huvud vann kampen och jag styrde stegen hemåt istället.
Känns som om jag borde vila allt jag kan så att jag är heeeelt frisk tills det är dags att flytta.

Jaja, dags att fixa lite lunch tills imorrn kanske :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar