måndag 26 augusti 2013

Drömmer mig ut

Var ute i stort sett hela dagen igår men jag fick mitt straff.
Eftersom jag var ute i bikini så har hela kroppen antagit en klarröd färg nu, mycket charmigt!
Vädret är lika fint idag och jag skulle så gärna vilja gå ut och njuta av solen men lär bränna mig ännu mer då :/
Helt fantastiskt att ha balkong igen! Bara kunna ta med sig frukost, lunch och middag och sitta ute och äta. Ta med en bok och sitta och läsa, jaa you name it!
Frisk luft och solens strålar gör att jag mår så mycket bättre!

Så får nog hålla mig inne en liten stund till, tills solen inte är lika stark i alla fall, sen kan jag nog inte hålla mig längre :)
Har ju faktiskt förtjänat det, redan innan 9 i morse hade jag tvättat tre maskiner tvätt, tumlat och vikt! Detta trots att jag inte somnade förrän vid 3 i natt.

 En tjej som börjar få tillbaka lite av den energi som lyst med sin frånvaro allt för länge nu!

 Har alltid velat ha ett fönster ovanför diskbänken och nu har jag det! Med utsikt över min lilla gata där det springer barn om kvällarna, folk som cyklar och är allmänt fridfullt. I like it!

Var och handlade vid 18.30 igår kväll och när jag kom hem visade termometern på 36 grader! 

1 kommentar: