torsdag 29 augusti 2013

20130829

I natt drömde jag såna där bra drömmar, såna som gör att man önskar att man inte riktigt skulle vakna utan kunde fortsätta leva i drömmarnas värld..

Har idag i alla fall kunnat bocka av en del på min to-do-list. Har fixat mina bankärenden, fixat papperet jag behöver trots några bumps in the road, planterat om blommorna, pratat med VVS-firman som ska dyka upp och kika på badrummet i morgon (med tanke på rösten i telefonen så förväntar jag mig en som ser riktigt bra ut ;) och dessutom fått mitt tjänstgöringsintyg från mitt tidigare jobb. Riktigt roligt att läsa faktiskt! :)
Har dessutom börjat läsa en av mina gamla kursböcker, en som vi inte hade så stor användning av under kursen men som jag tror kan vara bra att ögna igenom innan jag börjar jobba på måndag.

Känns som om jag har varit ledig en hel evighet och det börjar faktiskt klia i fingrarna över att få komma igång igen. Blir så lätt rastlös när jag bara är hemma, speciellt när alla andra är på jobbet.

Det här med att ut och springa kan förresten bli intressant när man inte känner till området helt. Idag virrade jag bort mig totalt. Det blev längre än beräknat men jag hittade ju hem utan att plocka upp gps:en iaf! ;D


Mörk bild men här är mina nyplanterade blommor i nya, fina, vita krukor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar