lördag 7 september 2013

~★~



Så var det lördag och första veckan på jobbet är avklarad. 
Helt galet vad fort det har gått!
Är så glad att jag trivs så pass bra som jag gör på jobbet, än så länge i alla fall. Betyder så mycket att trivas på jobbet!
Igår gick vi ut och käkade en riktigt god mongolisk buffé till lunch. 
Den var precis i min smak! Är svag för asiatisk mat.
På eftermiddagen bjöd min handledare på kakor till kaffet, inte heller helt fel ;)

Har för övrigt upptäckt en nackdel med att ha högt i tak! 
Har en spindel i taket i badrummet men jag har inte en suck att nå upp till den, 
kände mig hyfsat obekväm i duschen när jag hade den där som stirrade på mig!

Det är lite konstigt, jag har alltid varit en blyg tjej, mer förut än nu, men det sitter fortfarande i.
Men när jag nämner det till mina närmaste kompisar så är det flera som har reagerat i stil med "Du, blyg? Sääääkert!"
Tydligen är jag rätt bra på att dölja det och det är ju bra då :)
Men det får mig ändå att fundera över hur andra uppfattar mig. Skulle vara intressant att se sig själv utifrån. Se det andra ser. För jag kan tänka mig att min bild av mig själv skiljer sig avsevärt med den bild andra har av mig även om jag har försökt jobba mycket med mig själv de sista åren.
Försökt stärka självförtroendet och acceptera mig själv som jag är.
Många gånger går det bra men ibland kommer osäkerheten och knockar mig.

Dagen har jag inte så mycket planer för, ska uträtta ett ärende men förhoppningsvis tar det inte lång tid. 


Hoppas att ni har en härlig lördag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar