tisdag 17 september 2013

~★~


Herre min je vad jag har varit trött idag! Ändå gick jag och la mig ovanligt tidigt igår
När jag kom hem idag fick jag en sån ångestklump i magen men efter lite googlande, uppläxande av mig själv och en springtur så släppte det, till största del i alla fall.
Sen har jag lagat lite matlådor, diskat och lite andra måsten. En sån där tråkig vardagskväll bara.

Gjorde precis ett personlighetstest och det såg ju bra ut ;)



Din personlighetstyp:
Bestämda och uppriktiga. Födda ledare. Utomordentlig förmåga att förstå övergripande organisatoriska problem och finna hållbara lösningar. Intelligenta och allmänbildade, ofta mycket bra talare. Värderar kunskap och kompetens och har inget överseende med ineffektivitet eller dåligt organiserad verksamhet.
Karriärer som skulle kunna passa dig:
Företagsledare, VD:ar, organisationsgrundare, affärsföreståndare, chefer, entreprenörer, domare, advokater, jurister, datakonsulter, universitetslärare, politiker, kreditrådgivare, fackrepresentanter, marknadschefer, banktjänstemän, systemanalytiker, forskare.
Stämmer faktiskt väldigt bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar