fredag 13 september 2013

~★~


Såå har ni haft otur idag? Jag har inte haft mer otur än vanligt, om det nu ens är möjligt :P

Kan ni hjälpa mig att förstå hur det kan vara fredag! Var det inte söndag igår?! Jag hinner inte med!
Fast det är ändå rätt skönt att tiden går fort just nu, och att jag har jobbet att fokusera på.

Lite kul, i morse hann jag knappt in på kontoret innan jag fick höra ”vad fiiiin du är idag”, bra början på dagen :)
Nacken har varit lite bättre idag också men inte bra, vaknade av den ett antal gånger i natt.
En mysig lunch blev det på jobbet och jag hade faktiskt matlåda med mig för första gången sen jag började! Och inte nog med det, min handledare bjöd på rabarberpaj med glass till eftermiddagsfikat! Första gången jag åt rabarberpaj :)

Sen jag kom hem har jag plockat, diskat, dammsugit och putsat lite. Skurningen tar jag imorrn så inte nacken säger upp helt.
Är lite sugen på att åka antingen till biblioteket eller moderna muséet eller nått i helgen. Men vi får se hur jag känner imorrn!
Men skulle verkligen vilja ha lite böcker! Är så sugen på att läsa, och har snöat in på biografier, fakta och saker som är baserat på verkliga händelser. Vet inte om det är för att jag slutat plugga men jag är så kunskapstörstande nu! Är så otroligt mycket jag skulle vilja läsa och lära mig!

Har saknat min familj lite extra de sista dagarna. Önskar lite att jag bara kunde ta bilen och åka och hälsa på en stund men det går ju inte riktigt. Kommer förmodligen inte träffa dem förrän om drygt tre månader, till jul vill säga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar