söndag 15 september 2013

~★~


Hade en riktigt rolig kväll igår!
Rebecca kom hit och vi åt en god sushi, ett antal glas vin och ett par drinkar. Surrade, dansade och hade det allmänt trevligt :)
Köpte även en Ben & Jerrys som var som gjord för oss Blondie Brownie hette den ;)

Begav oss sen mot söder och hamnade på en bar där, kanske inte den bästa baren jag varit på men vi hade trevligt ändå!
Ramlade in hemma vid tre nån gång tror jag och idag har jag mått så fruktansvärt dåligt!
Vaknade vid sju och var helt förstörd, tyckte extremt synd om mig själv. Vid elva slocknade jag igen och sov till tre?! Men men, då mådde jag bra igen :)
Förstår inte varför jag inte kan lära mig att jag inte ska dricka rom! Rom och Tequila är big no no för mig men ändå lär jag mig inte :P



Charmiga tjejer ;)


My look for the evening



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar