torsdag 12 september 2013

~★~


Imorgon är det fredag den trettonde, ser nästan fram emot det. Borde ju inte kunna ha mer otur än vanligt så hoppas på att det får motsatt effekt i mitt fall. Förstår inte varför ingenting kan gå bra! Det är det ena efter det andra hela tiden! Förstår inte varför jag ens försöker längre..

Jobbet idag gick bra men det var rätt jobbigt. Min whiplash spökar rejält idag så hade helst bara velat åka hem och vila men det går ju inte. Istället kom jag först och gick sist från kontoret. Håller jag på med en sak vill jag gärna få det klart innan jag stänger ner och går hem för dagen vilket ofta gör att jag blir kvar längre än vad jag tänkt, men men. Det som var bra var att det vi den tiden hade lugnat sig på tunnelbanan så det inte var fullt lika trångt.
En dag när jag skulle åka hem så öppnades dörrarna och det bara vällde ut varm, kvav, syrefattig luft blandat med alla lukter och andedräkter, uuuurrrrk!

En dag kvar till helg, en och en halv vecka till lön, drygt tre månader till jul. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar