onsdag 4 september 2013

~★~


Dagarna bara rullar på.
Blev riktigt orolig i morse, vaknade och mådde så fruktansvärt illa så det var bara att springa och kräkas. Fick inte i mig så mycket frukost och inget kaffe. Men jag tvingade mig iväg, ville absolut inte sjukskriva mig! Halvvägs till tunnelbanan insåg jag att jag glömt en del papper hemma fast jag så fint lagt fram dem strax innan jag skulle gå, så det var bara att vända om.
Var ute i extra god tid i morse, rädd att det skulle vara kaos på tunnelbanan eftersom det är så mycket avstängningar i stan nu när president Obama är på besök. Men jag tror nästan det var mindre folk än vanligt.
Kom tidigt till jobbet och passade på att kika runt lite på intranätet och liknande innan dagen drog igång på riktigt.
Förmiddagen ägnades åt genomgångar av system, sen var vi några som gick ut och käkade, tog en sväng på stan och på eftermiddagen började jag jobba lite på riktigt. Kändes riktigt bra att få komma igång och prova på lite. Bästa sättet att lära sig!
Åkte hem och har nu även hunnit med tvätten, skönt att ha det gjort.

Två dagar kvar och sen är det helg. Känns som om jag kommer njuta lite extra i helgen. Har inte planerat nånting speciellt eftersom jag kan tänka mig att jag kommer vara rätt trött efter den här veckan. Är verkligen inte van att kliva upp såhär tidigt varje dag. Eftersom jag har jobbat skift tidigare så var det sällan jag började före 9. Är riktigt skönt att jobba tidigt men det tar nog en liten stund innan jag har vant mig vid tidiga mornar. Dock tycker jag det är rätt mysigt att fixa frukost och sen sätta mig och äta framför Nyhetsmorgon :)

Tänk om jag hade orkat gå och handla nu, är sååå sugen på Lindts mörka choklad men havssalt. Så gott! Tycker det är bra med mörk choklad då en liten bit gott och väl räcker för att stilla suget :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar