lördag 28 september 2013

~★~


Igår hade jag en riktigt trevlig eftermiddag och kväll. Vi flexade ut från jobbet lite tidigare och sen var vi ett skönt gäng som tog en afterwork. Så himla roligt att träffa alla utanför jobbet, både dom man umgås med på jobbet i vanliga fall men även dom som man inte ser så ofta. Riktigt trevligt var det :)

Efter det begav jag och en till oss mot Grönan för att kolla in In Flames. Självklart hann vi med ett till glas vin där innan det drog igång också ;) 
Själv har jag inte lyssnat så mycket på In Flames tidigare och eftersom jag inte är så lång såg jag i stort sett inte heller nånting av konserten men det var trevligt ändå, om än väldans kallt!
När vi var där mötte en kompis till mig upp och efter konserten åkte han och jag hem till mig och drack lite vin. Tanken var att vi skulle till Sturegallerian efter det men vi blev kvar här och pratade istället. Blev många seriösa samtalsämnen och det är så skönt med människor som man både kan ha seriösa och totalt oseriösa konversationer med.
Vid halv två styrde han kosan hemåt och jag stupade i säng. Så ofantligt trött och frusen men med en känsla av lättnad över att ha haft fullt upp och nånting att göra hela dagen.

Idag tog jag sovmorgon, resten av dagen vet jag inte vad jag ska göra, börjar redan krypa i kroppen på mig..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar