tisdag 10 september 2013

~★~


Så var det tisdag då ja. Har varit något så galet trött idag. Hade lite utbildning på eftermiddagen och var tvungen att sitta och röra på mig hela tiden för att inte somna.
På förmiddagen fick jag besöka en annan avdelning och där fick jag lite flashbacks, där utförde dom samma typ av jobb som jag själv tidigare jobbat med och jag kände hur skönt det är att jag själv inte jobbar med det längre.
Blev dessutom en lunch ute idag med, fy mig. Men nu har jag och ett par till bestämt att imorrn, då är det matlåda som gäller! :)

Sen jag kom hem har jag underhållit mina grannar med lite skönsång ;) Tycker det är så fantastiskt roligt att sjunga!

Imorrn har jag sovmorgon. Eftersom det är kickoff imorgon så behöver jag inte vara där förrän till 9. Funderar dock på om jag ska kliva upp och göra lite pilates innan jobbet. Skulle kunna vara rätt skönt att väcka kroppen lite innan jag sticker iväg. Vi får väl se hur trött jag är och hur många gånger jag trycker på snooze-knappen ;)





 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar