tisdag 3 september 2013

~★~


Så konstig känsla jag hade igår kväll. Satt i soffan och kollade på tv när jag insåg att jag faktiskt såg fram emot att gå till jobbet idag! Det är ju precis så jag alltid har velat att det ska kännas! Inte att man har en klump i magen och stegen blir tyngre och tyngre.
Dagen har inneburit en hel del information och en trevlig långlunch med ett gäng av mina nya kollegor.
Fick dock spänningshuvudvärk i slutet av dagen så när jag kom hem begav jag mig ut en tur och då släppte det som tur var.

Så nu har jag duschat, dragit på mig myskläder och krupit upp i soffan. Grämer mig över att inte kunna slå undan vissa tankar som jag vet att jag ändå inte kan göra nånting åt vid det här laget. Men jag är en funderare och ibland kan saker halvt äta upp mig inombords.
Måste i alla fall försöka släppa det, titta framåt och acceptera. 
Men det är svårt..

Dags för mig att plocka fram lite material som jag har att läsa tills imorgon. En kopp te till det ska jag nog unna mig också.
Älskar för övrigt de små budskapen som står på tepåsarna! Många gånger är det så träffande saker.


Redo för min andra dag på jobbet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar