torsdag 5 september 2013

~★~


Vaknade i morse och kände mig riktigt utsövd, tror jag sov typ sju timmar i natt och det hör inte till vanligheten.
Tiden på jobbet gick riktigt fort idag! Stillade mitt sushi-sug på lunchen och fick dessutom ett plus i kanten på jobbet då jag uppmärksammade något som min handledare missade ;)
Dock skakade hela jag sista timmen, vet inte vad det är med min kropp, tycker den beter sig så konstigt.

Nu vilar jag en stund innan jag tänkte försöka få lite ordning här hemma. Vore ju synd att behöva ta itu med det när det väl blir helg. Ska nog ta och slå igång lite musik som överröstar grannens hund också.

Planen var egentligen att jag skulle ge mig ut och springa ikväll men eftersom jag har känt mig lite konstig så är det nog bäst att låta kroppen vila idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar